HKU SHOWCASE 2021
PROJECTEN
PROGRAMMA
BASTIEN OLIVIER DIJKSTRA
My name is Bastien Oliver Dijkstra. I’m a 24-year-old motorcyclist, swimmer, cook, and hobbyist. I also love to go to the movies. I'm also a graduated web designer. I did this at the Cibap in Zwolle for four years. Then I started at the HKU as a game designer. Here...
THE DEEP
Wat schuilt er onder het water van het onbewuste? Ik ben op zoek gegaan naar de gelaagdheid in mijn relatie met angst, en heb mijn bevindingen omgezet in een korte game.
SUBMERGED
Submerged is a story-driven VR adventure where you need to switch perspectives and step into the minds of weird creatures to solve a mystery.
PROJECT FJORDINGER
WHERE AM I?!
Where am I?! Is een visual novel game over het begeleiden van iemand met een angststoornis.
CINEMATIC VIDEO GAME ART
Games zijn steeds meer en meer geinspireerd door films en cinematografie. Hoe kan je als game artist deze kennis gebruiken uit film en realistische concept art maken rekening houdend met de speler?
DEMI.SLOT
I'm Demi; Generalist artist & designer. Specialist in VR & reality capture. I am a dreamer. I love to delve into my realms of thought and explore. I'm inspired by nature, surrealism and esoteric literature. I create artefacts or entire worlds that are interactive, eccentric and mysterious.
TOYSHOOTER
Toyshooter is een 3rd person multiplayer shooter waar jij als miniatuur figuur het opneemt tegen je vrienden! Spring, Ren en vlieg door onze maps en bekogel je tegenstanders met allerlei verschillende kleurrijke wapens en granaten.
MYRTHE.TERPELLE
KIKU
Kiku is een Unity prototype die ontworpen is om studenten Japans op een interactieve manier te laten oefenen met luistervaardigheid Japans. Kiku is a Unity prototype designed to give students, learning Japanese, an interactive way to practice and improve their Japanese listening comprehension.
ONESTEP
OneStep is de gloednieuwe app die jou stap voor stap helpt om jouw dromen en ambities waar te maken.
BOB JELTES
I am a 4th year Game Development student. I like to focus on gameplay programming. When creating games, I want to make it feel as nice to control as possible.
THE JOURNALIST
The Journalist teaches young high school students about the effects of news media and about the journalistic process through a workshop in which they learn about the decisions a journalist has to make, and about how a newsitem is made by walking around the school and interviewing sources.
DARKGODS&MACABREBEINGS
find redemption in the afterlife and learn buddhist concepts by playing a card game with a dark god in a macabre and surrealistic world.
JRPG BATTLE SYSTEM WITH NARRATIVE ENHANCEMENTS
This JRPG Battle System is a demo based on traditional JRPG battle systems, throughout which you can learn about the characters during the battles.
MIXED REALITY
In this project we did research about how we can combine the physical world with Virtual Reality and really bring them together. With our findings we have made the performance JUNK.
JORIS.DINGELSTAD
RANDY-PAULUS
HKU showcase Profile of Randy Paulus | 3rd Year 3D Game Artist
SARAH.STEENHUIS
I am a Game Developer who adds a touch of personal identity to games.
GYRUS: RIVALRY OF THE GODS
Gyrus: Rivalry of the Gods is a challenging PC boss fighting game, in which you conquer dangerous dungeons to save a dystopian world from energy-stealing monsters.
1 2 3 4 Next › Last »
Page length:
20 50 100 200

Bekijk en ervaar het werk van onze derde- en vierdejaarsstudenten. Stel je vragen tijdens een Q&A, speel demo's of blader door de projecten.

Op zoek naar een bepaald specialisme, werk voor een bepaalde opdrachtgever of het werk van een specifiek projectteam? Gebruik de zoekbalk of filter met behulp van de tags.

/presentations
Demo
Interactive talk
Live play
Presentation
Q&A
powered by mama.media